پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 228967
تراکتور هم مانع حرکت پرسپوليس نشد/ خيز سرخ‌ها براي قهرماني مقتدر
تاریخ انتشار : 1396/10/09 08:37:18
نمایش : 1848
ديدار تيم‌هاي فوتبال پرسپوليس و تراکتورسازي در هفته هفدهم ليگ برتر در حالي با برتري شاگردان برانکو به پايان رسيد که اين پيروزي خيز بزرگي براي قهرماني سرخ‌ها بود.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، ديدار برگشت تيم‌هاي فوتبال پرسپوليس تهران و تراکتورسازي تبريز از ساعت ۱۴:۳۰ امروز جمعه در ورزشگاه آزادي آغاز شد که اين ديدار در پايان با برتري ۲ بر صفر پرسپوليس به پايان رسيد. علي عليپور(۴۵) و کمال کاميابي نيا(۷۸) براي پرسپوليس گل زدند.

تيم پرسپوليس با ترکيب عليرضا بيرانوند، سيدجلال حسيني، شجاع خليل‌زاده، محمد انصاري، حسين ماهيني، محسن ربيع‌خواه، کمال کاميابي‌نيا، محسن مسلمان(وحيد اميري)، فرشاد احمدزاده(بشار رسن)، گادوين منشا(سيامک نعمتي) و علي عليپور وارد بازي کرد.

تيم تراکتورسازي هم با فرزين گروسيان، محمد نادري، محمدرضا مهدي زاده، رضا شربتي، محمد ايران پوريان، مهدي کياني،مهدي مهدي پور، دانيال اسماعيلي‌فر، احسان پهلوان، اميد عاليشاه و فرزاد حاتمي و با سرمربيگري يحيي گل‌محمدي اين ديدار را آغاز کرد.

اکثر زمان نيمه اول در اختيار پرسپوليس بود و اين تيم موقعيت هايي را روي دروازه حريف ايجاد کرد اما دروازه بان تبريزي ها اجازه رسيدن به گل را نداد. پرسپوليسي ها در آخرين دقايق نيمه اول مي توانستند به گل برتري برسند اما دفاع خوب و کم اشتباه تراکتورسازي اين اجازه را به آنها نداد. با اين حال در وقت هاي اضافه نيمه اول علي عليپور دروازه تراکتورسازي را با ضربه سر باز کرد.

اميد عاليشاه در دقيقه ۲۹ بازي به دليل مصدوميت جاي خود را به محمدرضا آزادي داد تا نخستين تعويض اين ديدار براي تراکتورسازي صورت گيرد.

مهدي کياني کاپيتان تراکتورسازي هم در دقيقه ۳۰ کارت زرد دريافت کرد و بدين ترتيب ديدار هفته هجدهم برابر تيم استقلال را از دست داد.

نيمه دوم با افت محسوس دو تيم آغاز شد و پرسپوليس سعي در آرام کردن بازي داشت و تراکتورسازي هم خيلي توان ايجاد خطرات جدي روي دروازه حريف را نداشت. با اين حال چند تعويض در اواسط نيمه دوم شرايط را متفاوت کرد و بازي جان تازه اي گرفت.

در دقيقه ۷۸ وحيد اميري که دقايقي قبل وارد زمين شده بود پايه گذار يک گل ديگر شد و با نفوذ از جناح چپ توپ را درون محوطه جريمه به علي عليپور سپرد و او هم با ديدي عالي توپ را به کمال کاميابي نيا رساند که ضربه بغل پاي اين بازيکن به گل دوم تبديل شد.

در دقايق پاياني پرسپوليس به فکر حفظ نتيجه بود و تراکتورسازي تلاش زيادي کرد تا به گل برسد اما بازهم اين شاگردان برانکو بودند که موقعيت هاي بهتري را ايجاد کردند. اين تيم در دقيقه 89 هم به گل سوم رسيد اما داور اين گل را به خاطر خطا مردود اعلام کرد.

پرسپوليس با اين پيروزي 40 امتيازي شد و اختلافش با تيم دوم جدول را بيشتر کرد تا خيز خوبي براي رسيدن به قهرماني در ليگ هفدهم بردارد.

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html